besök

söndag 3 juni 2007

närmar sig

Ungefär 12 veckor kvar tills jag slutar vara två och i stället blir en.. med en andra på utsidan.. 12 veckor är ju ingenting.. läskigt tycker jag fortfarande..

Igår var vi och grillade hos Jockes föräldrar.. hans storasyster med familj var där.. två små barn.. hum.. lite avskräckande var det allt.. fast inte förrän frammåt 00.00 när den ena ungen blev trött och började störtböla "jag vill åååååkaaaa heeeeem å soooooooovaaaaaa", då väckte dom unge nummer två som faktiskt hade somnat.. och tro det eller ej, men hon började också ulka.. och det var jag som skulle skjutsa hem.. *stön* vad INTE sugen jag var då på att bli tre här hemma..
He he, man kanske har större överseende när det är ens egen..

Annars då, jo en spjälsäng skulle vi nog få av storasystern, och en vagn som behövde lite reservdelar.. men det låter ju bra ändå.. :)

Jag jobbar den här helgen.. börjar om knappt två timmar.. 14.00 till 09.00 i morgon. Jobbade ett dygn som slutade halv fyra på eftermiddagen igår också.. :) sen blir det jobb åp onsdag dag.. nationaldagen..

Klimpen växer.. märker att mina bloggar bara handlar om min mage och klimpen just nu.. antar att det kommer fortsätta vara så i cirka 18 år framöver *garv* Men det kanske blir ändring.. det märks.

kram världen ;)

P.S. köpte ju två böcker också.. bok åtta i serien om Maria Wern.. håller på med sjunde boken nu, tänkte det var bäst att vara förberedd så den inte blir slutsåld eller nåt *s*. Så köpte jag "systrar i jeans fjärde sommaren".. man måste ju ha lite "måbraböcker" också.. inte bara läsa om ond bråd död. D.S.

Inga kommentarer: