besök

onsdag 12 december 2007

ÄNTLIGEN igen.. :)

Äntligen hittade jag instruktioner om hur man gör fjärilar av nylon. Eller snarare.. jag hittade en instruktionsvideo där en tjej visade hur man gör sina egna älvvingar.. men principen borde vara den samma tycker jag.. så nu ska införskaffas nylonstrumpor, lim, glitter, ståltråd, annan tråd och någon slags färg så jag kan pynta fjärilarna efter tycke och smak.. sen är det jag som ska göra älvor och fjärilar i mängder..

Varfördå då kan man undra..

Barnrummet! svarar jag då.. hihi vad kul det ska bli.. som en förtrollad skog är tanken.. mysmys.. får se om jag hittar några rosa och lila nylonstrumpor i morgon, sen ska här pysslas.


en trött liten Wilma


jag vill bara gosa å krama min lilla gullegris hela tiden.. hon är sååå söt.. och när hon tittar på mig så glittrar hennes ögon och hela ansiktet ler.. det är så man kan bli tårögd av lycka för mindre.. *mys mys*


Vi var och hälsade på faster och Marko idag.. och faster kan inte heller låta bli att pussa och gosa med min lilla raring.. och det kan man förstå.. hon är som en liten bakelse som man bara vill äta upp *skratt*

Kan man ha det bättre?

-kram världen-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yeeey äntligen! Du som började leta redan i somras liksom... ^^

fetsnygg sa...

hihi :)