besök

måndag 30 maj 2011

gammalt dagboksínlägg

Vet inte varför, men jag gillar det fortfarande:


Therus - 13:e februari 2006
Mån 13 feb 2006 18:12

Leva leva leva leva

postbanken postbanken postbanken postbanken

*suck*

Spelar det egentligen någon roll? Du kan väl berätta om det spelar någon roll...

Jag målar stjärnor i taket så kan vi låtsas att livet är på riktigt och som det ska vara.

Jag kastar en flaskpost i vasken för att se om någon räddar mig.

Jag gör snöänglar i mjölet som hunden spilde ut, så kan vi låtsas att vi lever som vi lär.

Men jag gör det ensam. Inte med, bredvid.

Jag räknar alla timmar och sekunder sen jag föddes så kan jag tro en liten stund att livet existerar, förnekar att det är den tiden som har gått och aldrig kommer åter.

- Gör något åt det då, så du är med igen.

Coca cola
och så postbanken postbanken postbanken.

Inga kommentarer: