besök

onsdag 9 maj 2007

Drömmar

Hela natten på samma tema.. inte konstigt man har huvudvärk när man vaknar.. :(

En dröm var iofs annorlunda, jag drömde att jag tog med mig min brukare till Kreta.. vi flög dit, sen medverkade hon i en teater.. haha.. eller vid närmare eftertanke, i slutet var den också på samma tema.. på planet hem så.. *suck*

Beror drömmar på inre farhågor, inre orosmoment alltså, eller betyder dom inte något.. eller är dom rent av sanna?

"Så du vill börja om alltså".. haha klatchig slutfråga.. orka förklara igen och igen att det inte hänger på mig.. *tycka illa om drömmarna* Dessutom, i den drömmens slut skulle jag verkligen aldrig ha börjat om ändå, ens om jag orkat förklara.. Stackars alla andra människro som blev inblandade i drömmen haha.. *irriterad* Undra hur jag kommer stirra på dom när jag ser dom nästa gång *s* Kände iofs bara igen en.. eller så.. men jag vet ju andra som hör ihop med den..

Guuuu vad jag svamlar..

Idag ska jag göra ett fetryck.. MÅSTE

Skulle anmält mig till en (om)tenta igår, den går den 16:e.. tror ni inte sista anmälan var i förrgår hehe.. men det var tur för mig ändå faktiskt, för jag skulle aldrig ha klarat av den.. jag mailade läraren förståss.. och det visade sig att hon hade gjort om den tentan nu när kursen går igen och att den blivit till en hemtenta som ska vara inne senast 2/6. Så jag får göra den i stället.. HALLELUUUJAAA!!!! en sak mindre som tynger mig.. den kan jag ju faktiskt klara av.
Ska skriva min andra lilla hemtenta idag.. nu helst.. BUMS.. och sen skriva på c-uppsatsen som nu blivit det verkliga hindret på karriärstegen.. blir jag inte klar.. på en vecka typ.. kan jag glömma examen till sommaren.. å då får min lilla bebis inte all uppmärksamhet.. för då kommer den där jäääävla uppsatsen hänga över mig konstant även till hösten.. så nej nu rackarns.. nu blir det ryck!!!

-over and out-

Inga kommentarer: