besök

onsdag 9 september 2009

Missade idol..

..när det gick i kväll... så jag blev sittande på tv4.se och kollade nyss.

Älskar den där tjejens kommentar..

- har du sjungit hela livet?
- näe, jag började sent
- hur kom det sig?
- jag minns inte riktigt, jag tror vi köpte en kareokemaskin eller nåt

*garvar* Nästan så man förväntar sig en sopa efter det, och så är hon klockren! *älskar´t*
Givetvis är jag helt hög på "IDOL-Jon" också.. är ju svårt att inte vara.. kom på mig själv med att sitta och le fånigt när han gjorde det.. good feeling haha.

-kram världen-

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Haha, vi var ganska lika i gårdagens Idol då ;) Eller vi var nog ganska många egentligen, men i alla fall. ^^
Jag väntade mig en katastrof jag med när den där tjejen "med kareokemaskinen" dök upp. Tji, fick jag :)
Jon är en självklar favorit - ögon -OCH örongodis! :D

jossan sa...

jag är knäpp. om det är någon som kan sjunga så får ja rysningar över hela kroppen. Älskar't!