besök

torsdag 1 oktober 2009

idag...

..är jag mycket orolig för beben i magen. Småblöder från och till och har gjort i tre dagar. Mycket olustigt. Givetvis är kvinnokliniken på nån utbildning idag, så det är bara att vänta till i morgon eller tills jag får dyngont i magen eller börjar störtblöda, för då ska man tydligen åka till gynakuten i eskilstuna. Ta i trä.. bara att avvakta..

Men jag har ju min sötnöt hemma i alla fall, så här får ni se en söt film på henne.. bry er inte om min hemska röst i bakgrunden.



-m-

3 kommentarer:

Veronica sa...

Guu va söt hon är malin :) Jag ser att hon har sin pappas ögon allt :) Kunde inte låta bli o lägga märke till tavlan med elefanterna på ovan soffan. Den köpte jag till jocke när han fyllde 24 tror jag! Kul o se att den fortfarande används :) Usch..hoppas det inte är något allvarligt i magen din.. Småblödningar e ju ganska vanligt i början! Ha de gott o ta hand om er! /Veronica W

Annelie sa...

Hoppas och tror att det är bra me lilla pyret i magen. Det är ju så vanligt med blödningar i början.

Åh va duktig wilma är. Sjunger och räknar så himla bra. Helt otroligt. Duktiga lilla gose tjej där.

J sa...

Va duktig hon är på att sjunga!!! =)