besök

onsdag 4 april 2007

fixafixa

Igår, idag, i morgon och på fredag har jag fixardagar.. jag rår om mig själv.. och det kanske är att skryta, men jag blir såååå snygg *Garv*

Igår solade jag..
idag har jag färgat håret och smörjt in mig med selftanning-salva (kaka på kaka hehe, hoppas jag inte blir helt fläckig bara *Garv*) och i morgon ska jag klippa mig GUUUUD vad skönt :P Ska plocka ögonbrynen idag också.. så har jag köpt ett SÅÅÅ snyggt rosa läppstift *nöjd* med kompletterande läppenna givetvis.

På fredag ska jag, Mari, mamma och pappa till Factory Outlet, så jag hoppas jag hittar lite snygga kläder, men det förutsätter jag hihi..

Tyckte jag kunde behöva en makeover.. och eftersom ingen ger mig en, så får jag fixa det hela själv.. :) I´m a hot mama :D

Ska plugga i dag/i morgon också.. och sen blir det jobbnatt i morgon tills på fredag förmiddag.. gött.. storhelgspengar ;)

kram världen från fåfänga Malin

Inga kommentarer: