besök

måndag 2 april 2007

hemma igen

Det var ingen elefant och ingen delfin, men det va en liten unge!!!

Tydligen är jag redan i vecka 19+3!!! :P jag som trodde att jag skulle börja vecka 18 nu hehe. Allt såg bra ut.. och den beräknas ploppa ut 31 augusti :D

Den rörde sig som bara den.. måste ha varit godiset hihi.. söööööt var den, å den hade armar och ben och fötter och händer och hjärtat slog.. fast moderkakan låg och isolerade mot magens yttervägg, det är därför jag inte har kännt den sparkas än *garv*. Snart blir ungen starkare å då känns det sa barnmorskan.. fan vad spännande.. bara halva tiden kvar hihi. Idag ska jag köpa något till ungen.. :)

Såå.. annars e flytten färdig, fan vad skönt.. nu ska här fixas i nya hemmet.. har inte haft någon större energi till det hittills eftersom det varit så mycket med gamla huset och tomten *s*

Oki.. snart kommer elin, då blire luncha värre..

kram världen

2 kommentarer:

Mary sa...

weeee!!! :o) hoppas han/hon hinner bli starkare på knappt två veckor så att jag kan få känna spark ;o)

fetsnygg sa...

haha mmm *s*