besök

torsdag 19 april 2007

magen

igår var jag vecka 21+5, således 22 veckor i morgon.. då ska jag dessutom till barnmorskan.. trodde magen skulle vara större efter så här lång tid.. men icke..

den blir iofs enorm när jag har ätit.. fast den här bilden är nyäten.. (nä jag har inte ätit upp bilden.. jag hade just ätit när den togs) och den ser inte så enorm ut som den känns.. underligt..

18 veckor kvar.. skulle behöva typ.. 50 veckor för att bara vänja mig vid tanken tror jag.. shit asså.. om 18 veckor + - 2 ska jag lära känna en ny människa.. jag ska bli mamma.. herre guuuuud asså.. jaja så kan det gå. Huu tänk om det bara blir 16 veckor till.. innan "klimpen" bestämmer sig för att komma ut å säga "mama".. inte för att den kan prata, men ni förstår vad jag menar.. shit asså.. vojne vojne..

Aja.. då får man alla fall börja träna magen igen.. å kanske kommer jag i jeansen då också.. åtminstone efter ett tag.. hoppas jag hehe

Nu ska jag rasta minimeja

kram världen



Inga kommentarer: