besök

onsdag 10 januari 2007

Händelserik dag

Vad har hänt?


1. Jag har fått jobb som tidningsbud. (om jag vill, ska gå med på en runda på tisdag.. dvs 03.00 till 06.00 ca)


2. Jag är gravid (oj oj oj.. har berättat för mamma, mari, martin och katta, jocke, jockes föräldrar, jockes syster och några till.. vilket utlöst många fnitterattacker, framförallt från mamma, m&k, och jockes föräldrar.. påpekat ungefär 1000 gånger att det ändå är osäkert fram till vecka 12, vilket borde vara om ungefär 6 veckor.. fram till dess är risken för missfall som störst.. okej.. mycket hm.. jaha.. mhmmm.. vaaa? jaha.. mhmm... från mitt håll.. dock bara när någon varit i närheten.. splittrade känslor.. okeeeej) OBS!!! SKULLE NÅGON LÄSA DET HÄR SOM INTE VET.. SÄG DET INTE TILL NÅGON.. INTE TILL MIG, INTE TILL NÅGON ANNAN HELLER.. DET ÄR HEMLIGT!!

3. Det snöar.. (nu alltså)



Nu är det sovdags för den här damen.

Kram världen

1 kommentar:

Mary sa...

Jobb 3-6 låter ju nästan helt perfekt. Då kan man ju stanna uppe till klockan 6 med gott samvete. Kanske något att satsa på... Hmm...