besök

måndag 15 januari 2007

tadaaaa

Urk!

Skulle delat ut tidningar natten som var.. men jag blev instängd av granar.. det blåste så,.. så det blir i natt i stället.. jag ska bara gå med alltså..

Ska röntga handleden på tisdag nästa vecka, så idag har jag varit duktig och ringt dit för att kolla om det e farligt för magen.. man skulle få nåt förkläde på sig om man sa till, så skulle det vara riskfritt..

Helena är psyko.. det är ju inget nytt.. nu har hon besökt min lunar garanterat.. undra hur många personer jag måste blocka innan hon fattar att hon inte är önskad.. jävla CP-BRUUUUUUUUD!!!.. okej..

Annars då.. har sökt lite fler jobb givetvis.. inte fått några svar direkt.. men en kille mailade ett svar.. "jag hör av mig snart.." stod det.. kort och koncist.. det e bara att hoppas på att snart är den här veckan.. och att han vill ha mig som jobbare.. det är på "industri litteratur".. packa lådor, ta emot orderbeställningar och sånt.. bättre än att dela ut tidningar nästan gratis, helt klart.. så håll tummarna är ni gulliga..

Nu ska jag snart åka till biblioteket och skriva iordning min hemtenta.. den ska vara inne 21:a.. så ska jag väl göra någon inlämningsuppgift och plugga lite på termer till omtentan.. bara en del som ska göras om tack och lov..
Den här veckan blir biblioteket nästan varje dag.. eller varje..

Så ska bilen ombesiktas senast måndag om en vecka.. någon som har 200:- över att skänka mig? Får väl ta ett lån för att överleva innan jag får jobb antar jag..

Okej.. kram världen
kram alla :)

Inga kommentarer: