besök

söndag 21 januari 2007

tralla laa

Igår hade jag omtenta.. tror att jag ska ha klarat den.. om någon vet vad envoi är, är ni bättre än jag.. jag vet förvisso nu i efterhand att det är ett omkväde.. typ refräng alltså.. det visste jag inte igår.. jävlar vad jag blajjade..

annars var orden att förklara

medeltid

hexameter

epik

dom tre bör jag ha klarat hyfsat.. hoppas jag..

Okej.. annars då..

Har inte slutat röka helt än.. men det är på rätt väg..

Har skaffat ny mobiltelefon.. det ni, nytt nummer således.. be mig och jag ger er nummret.. om ni är omtyckta dvs. Nicklas har redan fått det.. men eo och maria kan få det också tycker jag ;)

Det är en Ericsson.. med 3G så jag kan bli nådd här ute på landet.. där min förra fån inte hade teckning.. visserligen närmar sig flytten.. men det är ju två månader kvar.. så i alla fall..

Magen växer.. inte haha..

Mhmm.. snart är jag 27.. och det har inte hänt något nytt i övrigt vad jag vet..

kram världen

2 kommentarer:

eo sa...

Oh, bra val av telefon! Bara att skicka ett mess så numret trillar in i min gamla omorderna gsm-lur :)

Mary sa...

låter som en jobbig tenta det där. tur att jag slapp göra den :oP