besök

måndag 8 januari 2007

ÄNTLIGEN


Lite flyt i arbetssökandet.


Har förvisso inte fått något jobb än, men på onsdag ska jag i alla fall på intervju/info-möte 9.30. Gillar dom mig får jag bli tidningsbud, åtminstone inhoppande vikarie.. De var i stort behov av det sa hon jag pratade med. "GUUUD vad bra!" sa hon när jag sa att jag ville dela ut tidningar.. så jag håller verkligen tummarna nu, för att hon säger det när hon har träffat mig också.. puh.. *hoppas hoppas*


Kanske inte världens roligaste jobb.. men för tillfället känns det som drömyrket ;) Hellre det än att jobba som personlig assistent i alla fall.. *tycker inte om ..*


Okej.. det var allt för nu


over and out (dagens bild skulle nog inte syrran bli glad om hon såg.. hon e så kinkig)


Kram världen

1 kommentar:

Mary sa...

du kan ju inte bli tidningsbud! då har du ju samma yrke som j :oP