besök

tisdag 14 augusti 2007

snodde lååååånga listan

av kusin Ida

Namn: Malin
Dagens datum: 14 Augusti 2007


1. Vem är du? Den jag är.. med plus och minus
2. Attityd: olika från dag till dag
3. Ålder: 27 år
4. E-post: ludden@hotmail.com
5. Hemsida: har igen.
6. Du kommer från: Karlskoga från början
7. Du bor: Katrineholm
8. Mentalitet: hm.. det vet jag inte
9. Civilstatus: sambo
10. Stjärntecken: vattuman
11. Mac eller PC? PC
12. 1024*768 eller 800*600? va?
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? Netscape
14. Din bästa egenskap: tar sällan förhastade beslut
15. Din sämsta egenskap: långsint
16. Husdjur: Hund två katter och en guldfisk *garv*
17. Familj: Mamma, pappa, en syster en bror, en sambo och klimpen
18. Kroppsdel du har mest nytta av: hjärnan..
19. Kroppsdel du tycker bäst om: händernas funktionalitet..
20. Jag sover: lite för mycket ibland och förlite ibland..
21. Djur jag är lik: tiger? är dom agressiva? haha
22. Tror du på något? jag tror på mycket och många
23. Frisyr: tuffsruffs haha
24. Hårfärg: just nu lite rödljusrandigt haha
25. Ögonfärg: blågröngrå med lite fläckar i
26. Längd: 169 cm
27. Vikt: 72,5 torsdags 12 dagar sen.. förmodligen mer idag.. det får jag se hos barnmorskan
28. Skostorlek: 40-41
29. Gillar: så mycket och så många
30. Ogillar: endel saker och endel människor
31. Favoritmat: fisksoppa kanske.. det e mumsigt.. men det finns så mycket gott
32. Favoritglass: polka var det förr.. nu kanske isglass haha eller choklad.. gillar glass
33. Favoritdessert: vet inte..
34. Favoritpizza: svårt val
35. Favoritdryck: Cola, vatten, kaffe, öl.. inte nödvändigtvis i den ordningen
36. Gillar du godis? Eh, ja
37. Isåfall vilken sort? många sorter
38. Favoritdrink: har nog ingen.. men glassdrinkar e gott *S*
39. Favoritfilm: oj.. vet inte..
40. Favoritdag: de flesta dagar
41. Favoritklädesplagg: nån gosig tröja
42. Favoritbok: har många
43. Musiksmak: blandat
44. Favoritdoft: nån blomma kanske..eller nybryggt kaffe.. och nybakta kanelbullar..
45. Favoritblomma: finns många fina
46. Öl eller vin? beror på vad man har det till
47. Liknar du en kändis? pamela andersson och brittney spears, det är ju givet hahaha
48. Senast köpta skiva: ingen aning..
49. Senast film på bio: die hard 4
50. Bästa låten i världen: men snälla.. sånt kan man inte svara på..
51. Senast lästa bok: tyskungen av Camilla Läckberg
52. Favoritförfattare: gillar många
53. Skriver du dagbok? bara blogg för tillfället
54. Bästa årstiden: sommar och höst..
55. Älsklingsfärg: gillar blandning av många färger.. men röd är ju väldigt fint.. fast som sagt.. nä många olika..
56. Skulle aldrig ta på dig: jeans som blir smalare å smalare nedåt
57. Vad ville du bli när du var liten? lastbilschaufför
58. Blev du det? inte än..
59. Brinner för: människors lika värde och rätt att finnas till..
60. Sportbil eller familjebil? familjebil
61. Katt eller hund? båda
62. Har du nån nojja? det vet jag inte
63. Fobier? jag gillar inte larver
64. Deppig eller glad? lite av varje
65. Politiskt insatt? inte särskilt
66. Värdesätter du ärlighet? Ja!!!!!!!
67. Brukar du dra "vita lögner"? utan att tänka mig för..
68. Är det ok med vita lögner? egentligen inte
69. Känner du en mytoman? nej
70. Har du pojkvän/flickvän? ja
71. Är du kär? ibland
72. Hur tidigt stiger du upp? det varrierar
73. Är det bra eller dåligt? det är väl bra
74. Vem/vilka vet mest om dig? jag ;)
75. Gillar du att slåss eller? aldrig i livet
76. Vad har du på dig just nu? en klänning som för tillfället föreställer linne.. och ett par tunna bomullsbrallor som e uppvikta till knäna
77. Vad ska du göra ikväll? äta grillspätt med familjen :)
78. När var du senast riktigt full? hahaha ja du.. kan ha varit på juldagen kanske..fast sååå full var jag nog inte ..e ller jo
79. Är du seriös? beror på vad det gäller
80. Hur många handväskor äger du? en tror jag.. den e sliten :(
81. Hur många bilar har du/ din familj: 1 som vi äger.. jag och sambon
82. Hur många biologiska syskon har du? 2.
83. Isåfall, vad heter de? Mari och Martin
84. Hur många timmar sover du per natt? olika
85. Vem är snyggast i världen? kan det vara Tage? haha jag skämtar.. det har jag ingen åsikt om
86. Vad är du allergisk mot? inget vad jag vet, lite överkänslig mot olika saker bara
87. Ska du duscha idag? det gjorde jag nyss
88. Vad är det för veckodag? tisdag
89. Vad är det för datum idag? 14 augusti.
90. Vad gör du nästa år? är barnledig förhoppningsvis.. sen vet jag inte
91. Är du likgiltig? till vad?
92. Hårdrock eller synth? inget.. tror jag
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? lite blandat.. inte stan som i city, men inte landet som kossor
94. Har du utländska föräldrar? beror på vilket land man är i :P dom är svenska
95. Gillar du att laga mat? inte direkt
96. Märkeskläder eller secondhand? secondhand kan väl också ha märken?
97. Hur många par skor har du? ingen aning..
98. Är du sexuellt frustrerad? eh.. hm.. inte överdrivet
99. Vem är snällast just nu? meja.. hon ligger still för en gångs skull
100. Var har du ont? i magen
101. Använder du hårspray: nej
102. Kan du stå på händer?: inte bara om jag viker mig dubbel och har fötterna på händerna..
103. Favoritsåpa alt. dokusåpa? ingen tror jag.. eller nåt sånt där inredningsprogg kanske.. gills et?
104. Är du vidskeplig? nej inte vad jag vet
105. Favoritserie: har nog ingen.. gilmore girls kanske kommer närmast..
106. Gillar du seriehjältar? ja :)
107. Hur många Nina känner du? ingen tror jag..
108. Vad tycker du om idrott? um.. det e väl bra..
109. Gillar du att fotografera? ibland
110. Gillar du musikaler? absolut
111. Salt eller socker? till vad?
112. Tittar du på sport? nej inte gärna
113. Om ja; vad? ..
114. Tränar du? nej inte för tillfället
115. Om ja; vad: ..
116. Om inte; jag är gravid i nionde månaden, och dessutom lite bekväm av mig
117. Gillar du ketchup? ibland
118. Sushi eller hamburgare? Hamburgare
119. Små eller stora bokstäver? blandat
120. Blyga eller framåt killar/tjejer? det beror på
121. Är du bra på att måla? när lusten faller på..
122. Vad har/hade du mvg i? bild, matte, svenska, geografi och historia tror jag det var..
123. Vad har/hade du ig i? inget..
124. Är du blyg? ibland
125. Favoritlaget? laget.. um.. har inget
126. Gillar du konst? viss konst ja
127. Favoritmålning? finns några att välja på..
128. Vilket museum var du på senast? det minns jag faktiskt inte..
129. Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? livet
130. Har du åkt luftballong nångång? nej
131. Om inte; skulle du vilja det? det är inget behov jag känner just nu i alla fall
132. Har du utövat nån extremesport? nej
133. Har du någon tatuering alt. piercing? tatuering mellan skulderbladen.. och piercinghål i naveln .. dock inget smycke i just nu.. sen har jag fyra hål i öronen.. två uppe å två nere.. eller nåt
134. Vem är den hurtigaste personen du känner? Mia :)
135. Använder du smycken? ringar i öronen, ringar på fingrarna och halsband/armband när lusten faller på
136. Är du feminist? det beror på defenitionen.. jag är jämlikist
137. Favoritinredningspryl i ditt hem: vet inte
138. Är du glad nu? jag är inte ledsen.. men jag sprudlar inte.. jag är väl tillfreds
139. Var du glad igår? ja det tror jag nog
140. Känner du någon som jobbar på sjukhus: nej inte personligen
141. Vem skulle du vilja ge mjältbrand? hm.. ja du.. det vill jag nog inte ge till någon.. det låter smärtsamt.. kan jag inte bara få önska iväg någon från jordens yta? :P
142. Kaffe eller the? Kaffe
143. När grät du senast? det vet jag inte.. lite tårögd blir jag ibland.. men gråter.. inte ofta..
144. Sexigaste kroppsdel: på mig? ögonen.. hjärnan.. hela jag är ju fasligt sexig och snygg.. beroende på vem som tittar.. så det har jag svårt att välja.. :D
145. Om du vore en färg: jag kan nog inte vara bara en färg
146. Du har kysst: många grodor..
147. Sexuell läggning: lite hipp som happ
148. Du har: har vad?
149. Barn: snart hoppas jag
150. Bästa plats på jorden: bland människor jag trivs med och känner mig trygg med :)

Inga kommentarer: