besök

måndag 10 december 2007

Äntligen!!!

Ja faktiskt äntligen, hittade jag en tomteluva för bebisar. Innan har jag bara hittat hela tomtedressar och det ville jag inte köpa eftersom min lilla bebis ska ha klänning på julafton. Men en matchande luva vore ju toppen.. har letat och letat i flera veckor, och tänkte faktiskt köpa tyg idag och sy henne en luva i brist på annat.. men vips, där fanns den. På Åhlens.. måste vara nyinkommet för förra veckan fanns det inte..

Hur som helst, blev lite fotogalen när jag kom hem.. dess värre var inte Wilma med på noterna utan var både trött och grinig. Inte blev det bättre av att mamma spökade ut henne med klänning och luva mitt i alltihop.. men men, några kort med sura miner blev det i alla fall ;)





Tänk vad man får stå ut med när man är bebis ;)

-kram världen-

3 kommentarer:

Anonym sa...

Världens sötaste lilla tomte-nissa!

Anonym sa...

Blir det "julkort med liten bebis i tomteluva" i år då? :)

fetsnygg sa...

haha inga julkort.. hon var ju så aggro min söta lilla tomtenissa