besök

onsdag 1 april 2009

blä!!!

..ont i bihålorna och det blir som ett tryck över pannan.. strax över ögonen och lite mellan.. och under.. om ni förstår *s*

Jobbade med godis idag.. är så glad.. min timanställning ska gå över i en provanställning, så där halvtid eller nåt. Vilket innebär att jag har två halvtidsjobb, i princip (är ju bara 15h/v på donken).. sååå skönt! Blir ju som en heltid.. jobbar ju oftast lite mer än 15h i veckan på donken i alla fall.. känns så skönt!

Så om ett halvår eller så har jag kanske två fasta anställningar istället för en. Känns mycket mycket bra :D Villa? ;)

Haa.. i morgon e det godis igen, fredag-måndag är det donken (stängningspass lördag söndag) plus godis lördag förmiddag så klart, tisdag-lördag är det godis (påsk är årets största godishögtid.. så nästa vecka blir det slita av har både Mia och chefen varnat.. spännande *skratt*.. bäst för mig att jag är frisk då).

I övrigt då? Allt är bra igen.. det svarta har gått över.. är ovanligt pigg och glad faktiskt, om man bortser från hostan och bihålorna.. och snoret *s*. Vi har värsta snygga nya bilen nu också.. det har Roger sett till.. är ju kalas och kanon. Var så trött på att sitta med växelspaksknoppen i handen titt som tätt.. för att inte glömma den trasiga servon eller hastighetsmätaren som la av ibland.. och bensinmätaren, fast den funkade aldrig å andra sidan hm.. :) Tack tack svärfar!

I morgon är det möte nio (råkade missa igår.. hade fel tid).. sen är det jobb efter det som sagt. Hm näe, sova.. så jag förhoppningsvis frisknar till under natten.. (eller över natten.. hm vad det nu heter).

Nästa vecka är det påsk och kalas för syster -mitt i livet- Mari. Som för den delen fyller redan den här veckan hi hi. Skoj!

Nu sova.

-kram världen-

1 kommentar:

"Mitt-i-livet" sa...

Mycket jobb = mycket pengar = fina presenter ;o) Kram ystra systra