besök

onsdag 25 november 2009

börjat på tavla nummer två..

De här rackarna ska få äran att stå i ett av stans skyltfönster lagom till skyltsöndagen.



Är ju långt ifrån färdig med den röda, men jag ska förhoppningsvis hinna färdigt den utan att vara uppe sjukt sent något mer.

Idag fick jag världens sämsta lön för övrigt, men det innebär att jag ska fixa portot till lilla ko-tavlan. Ska snaaaart skicka den Jossan :) Mailar dig kontouppgifter på facebook när jag vet vad frakten är.

kram alla, nu är det dags att gå till dagis.

-m-

2 kommentarer:

Jossan sa...

om du vill kan vi ha en dejt istället? Om jag lånar bil så kanske vi kan mötas någonstans? Så kan jag betala tågbiljetten, så kan vi och våra kids träffas? :D Jag har ej bråttom =)nKram

J sa...

Jaa, det får vi göra =) Jag lämnar ju majken varannan torsdag och hämta på söndagen.. Kan ju mötas när jag lämnar henne :) Det är dom här veckorna jag lämnar och hämtar iaf, du kan väl kolla om 2,4 eller 6 veckor torsdag eller söndag ;)