besök

onsdag 3 februari 2010

en ny dag

Och så var det onsdag. Igår fyllde jag 30.. i förrgår fyllde jag 11, hur går det ihop?
Nåja, gårdagen var lyckad. Kom lagom mycket människor och det åts pastasallad och tårta. Jag fick många fina presenter, och vid åtta var jag dödligt trött hehe. Vi la oss nog närmare 01.00 om jag ska vara helt ärlig, men trött var jag.

Idag är det läskigt väder ute. Nästan snöstorm, men snön är fin som damm. Blåser gör det så att man helst inte vill sticka näsan utanför dörren.

Godisplock idag för första gången på två månader.. ovant.. Sen jobbar jag 17-00 på donken.. slipper städningen och går hem lagom till stängning.

Något nytt att förtälja? Wilma är stora tjejen nu. Pratar och umgås som en världsvan stjärna. Sover gott i sin växasäng om nätterna, och igår var hon duktigast i världen och gick och la sig för att hon var trött. Utan att någon sa till henne.. duktiga duktiga lilla stora tjejen.

Förra helgen var vi i Stockholm på barndop. Vi lånade systers lägenhet och sov kvar över natten.

Näe nu är det dags att pälsa på sig och bege sig ut på äventyr.

-m-

1 kommentar:

J sa...

Grattis i efterskott!!!! =) Duktig wilma är! :D