besök

måndag 22 februari 2010

IRRITERAD

är så irriterad.. pratade med gyn här i stan och man kan ju undra var sköterskorna fått sin utbildning. För det första hade dom inte fått in några anteckningar från akuten än, så långt är väl allt väl. Sen frågade jag "men vad gör jag om jag börjar blöda igen, ringer jag till er då eller ringer jag akuten där jag var?". Då svarar den dumma idioten (ursäkta språket) - ja vi har ju ingen möjlighet att svara i telefon annat än på telefontid, inga läkartider har vi heller.. och ett missfall kan man ju ändå inte förhindra.

HALLÅÅÅÅÅ som om det är något nytt?!? Men man kläcker väl inte något sånt till en gravid kvinna som just haft en blödning??? särskilt inte som jag just talat om varför jag blödde och dessutom googlat att man lägger in kvinnor med placenta previa om de fortsätter blöda och det finns risk för mamman och fostret.

Får vem som helst sitta och svara i telefon på gyn kan man ju undra. *arg arg arg*

-M-

1 kommentar:

Helena sa...

Tyvärr gyn här i stan har iaf en som är riktigt känslolös som svarar i telen där jag klagade på det gör det du med.