besök

lördag 5 juli 2008

icke fylleblogg.. kallas..

..dagenefter blogg :D

Räknade just ut vilka offantliga mängder jag drack igår, eftersom jag helt uppenbart blev väldigt berusad.. här kommer den lååååånga listan:

1,5 st 50cl norrlands guld
0,5 st carlsberg sort guld 33 cl
en baileys ca 3 cl
en wiskey ca 3cl

All denna enorma mängd intogs under en kväll när jag dessutom åt grillad fläskfilé, kokt färskpotatis, sallad och sås.. och drack två koppar kaffe på maten..

Hm.. varför blev jag så snurrig i bollen?? var det värmen månne.. var jag trött? Jag vet ej.. Men men.. jag hade roligt iallafall.. fast jag måste nog lära mig att inte dricka sådana mängder hahahaaaaa

-galna m-

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du har då förmågan att bli snurrig av nästan ingenting :) Det där med mål och drömmar skulle jag ha kunnat skrivit... vart är dom liksom? Eller snarare varför dog dom och inga nya dök upp? När i så fall hände det? Är det bara tragik alltihop? Nä det kan det ju inte vara... men vad är förklaringen?

Anonym sa...

OJ! Va mycket du drack! Fyllekaja! ;) .. Kanske ska bli präst? Det vore nåt det! :D Min mamma läste till det en gång. Ett tag. Innan hon ändrade sig och skulle bli drog och alkoholterapeut. Nu är hon förmyndare och ha rfortfarande inte bestämt sig för vad hon vill göra. :) Hihi. Lärare kanske? Du alltså.

Anonym sa...

Älskade vän, visst har du mål och syfte. Det har du ju haft nästan hela tiden. Det kanske inte känns som om du ändrar världen, men hur vet du vad dina handlingar kommer leda till? Kanske mannen du är vänlig mot räddar livet på nästa Mahatma Gandhi. Det enda vi kan göra är att försöka leva efter vårt hjärta. Hela världen hänger ihop som ett enda stort nät och drar du lite i ena änden så kan det ge ett stort utslag någon annanstans.

Jag vet att du menar mer bokstavligt, men du skaffar dig ju mål och syften hela tiden. Avsluta en utbildning, hitta ett borttappat jag, skaffa jobb, supporta nära och kära och det största: vara världens bästa mamma till Wilma. För henne finns ingen bättre än du, och du och Samborambo är de som har allra störst inflytande över hennes liv. Kanske det är hon som kommer få bort alla gränserna för att hennes mamma var en så klok, stolt och stark kvinna? Världen skulle vara så otroligt mycket tråkigare utan dig och där skulle finnas ett hål som ingen annan kan fylla. Tänk på det!

Att hitta rätt karriär är en världslig sak och du kommer hitta ditt livs mening, det är jag säker på, men det kan ta tid att hitta rätt. Börja gå för ofta leder ett steg till ett annat som man inte hade planerat från början. Nu har jag filosoferat färdigt för en stund. Älskar dig!