besök

tisdag 1 juli 2008

varför sover jag inte..

..på nätterna undrar systeryster,..

Um oftast somnar jag ju runt tolv halvett..
Men de senaste nätterna.. jaa i förrgår natt då höll lilla fislisa låda.. det var väl tänderna kan jag tro.. sen när hon väl hade somnat så fastnade jag och Jockepocke framför "hemsökta hus" på tv4+. Igår då somnade ilskbyttan halvtio eller nåt.. sen fastnade vi vid datorn.. jag skrev en jobbansökan och Jocke spelade tror jag.. sen gick han och la sig och jag kom på att jag skulle träna efter 3 dagars uppehåll och ont i njurarna.. var nog vätskebrist.. fast jag jag trodde att jag drack nog med vatten.. sen spelade jag lite ginrummy..
När jag lagt mig kom jag på att jag glömt ladda kaffebryggaren till Jocke.. vilket jag sa att jag skulle göra.. så då gick jag upp igen..

Vaknade förresten 10.15 idag.. OCH Wilma sover fortfarande (jag har kollat att hon andas).. hon har inte ens druckit sin morgonvälling så hon var nog stentrött.. spöktänder.. och snorig är hon.

Ja.. annars tittar jag på stjärnfall på himlen och röker.. därför sover jag inte om nätterna :)

-m-

Inga kommentarer: