besök

onsdag 16 juli 2008

jag har nog sett..

för mycket skräckfilm..

Drömde om min före detta föreläsare på universitetet. Bör tilläggas att han under varje årskurs försökte få ihop det med en elev eller flera.. jag var tydligen en av hans utvalda.. ung och naiv som jag var förstod jag inte det förrän han bjöd på vin inne på sitt arbetsrum en kväll.. hm.. jaja.

Hur som helst drömde jag att han mördade elever och hade gjort det jättelänge.. sedan slängde han liken i en sjö eller om det var havet..
Egentligen började drömmen med att han hade nåt skogsprojekt och skar av tassen på en hare och lät den förblöda.. jag ringde och anmälde honom för djurplågeri eller något sånt.. sen försökte han mörda mig och ingen såg något.. fast att jag skrek att han mördat deras vänner..

Sjuk dröm.

nu är det en ny dag..

-m-

Inga kommentarer: