besök

torsdag 8 januari 2009

febern..

..verkar ha gått ner. Nu har jag en feberfri unge utan röst, som kraxar fram sin gråt och sina önskningar. Vi sov till strax efter elva när pappa ringde och väckte oss (han har kommit hem från sjukhuset nu tack och lov, trött men mycket bättre) för att höra hur det var med Wilma.

Röst = obefintlig

Ringde sjukvårdsupplysningen som började prata om annalkande krupp. Ringde Bvc som sa åt mig att ringa vårdcentralen som sa åt mig att tiderna där var slut. Förmodligen lät jag som den bekymrade mamma jag är, så vårdcentralen ringde för min räkning upp barnmottagningen, som i sin tur ringde upp mig. Vi ska dit halvtre så att en doktor får kika i Wilmas hals (öronen med hoppas jag eftersom hon hade öroninflamation i våras).

Igår var jag hemma och VAB:ade, missade tre timmars jobb. Idag jobbar jag 18-21 och i morgon jobbar jag 15-23

-m-

Inga kommentarer: