besök

torsdag 29 januari 2009

vaknade..

med ett ryck,.. efter angenäma, något underliga, drömmar... dock var verkligheten inte lika angenäm. Huvudvärk så in i norden. Har tagit två alvedon nu. Jocke kom hem med frulle på sängen, vilket var en höjdare så klart. :)

Nu låter kaffebryggaren i köket också.. får hoppas värken försvinner snart. Ska jobba 16-01 idag, så det vore inte nice att ha huvudvärk längre än till 12.00, så jag hinner piggna till.

Ledig i morgon, jobbar lördag eftermiddag, sen ledig på söndag då det blir lite tårta. Mamma Malin fyller tydligen 29 på måndag. Åldersnojja och analkande 30-års kris.

Igår köpte pappa en locktång till mig.. tjohoo.. han skulle hem och slå in den i julpapper. Jag och Wilma var med och köpte den, sen blev det semlor till mig och pappa.. Wilma åt två kakor..

Aha..

hm.. har nog inte hänt så mycket mer här.

-m-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har det som vanligt gått alldeles för lång tid sedan jag läste sist, för nu har det ju hänt massor!!!

Vaddå? Ska AaIii ge W en kusin? När då? Vansinnigt spännande!

Och den där HAN som kom på besök, honom ska ni se upp med. Skulle inte anlita honom som barnvakt om jag vore er även om känns lockande i nattens mörker.

Föresten är du en alldeles fenomenal mamma, och INGEN som sett dig och Wilma tillsammans kan tveka en sekund på din förmåga att älska. Då W kommer in i rummet glittrar dina ögon som om de såg den vackraste stjärna, även då du är som tröttast. Sådan kärlek kan inte fejkas.

Kram min älskade, snurriga lilla syster.

Anonym sa...

Nämen! Grattis i förskott får man väl lov att säga då! =) Hipp hipp hurra! Och glöm inte njuta det sista året innan30-strecket ;)