besök

lördag 24 januari 2009

helt spokey..

Wilma vaknade i natt igen och var hur ledsen som helst. Jag som ska jobba idag petade på Jocke:

m: - Nu får du gå upp..
j: - eeeh vaaa?
m: - hon är ledsen, du får gå upp.
j: - men han är ju där!
m: - va, vem?
j: - HAN! han är ju där!
m: - Vilken jävla han? Nizze? (jag fattade ingenting, men jag trodde han menade att katten var instängd där, eftersom han var hos veterinären igår igen..)
j: - Nej! han som var här förut!
m: - Men SKÄRP dig, det är väl ingen annan som tar hand om vår dotter! Du drömmer.. gå UPP nu, hon skriker ju.. (puttade upp honom ur sängen)

Efter en stund hade Wilma somnat om.. och Jocke kom in och la sig igen.. jag började fnittra..
m: - du är knäpp..
j: - men jag sov ju..
m: - jaa, men tänk om någon annan faktiskt hade varit hos Wilma, ännu större anledning att gå upp då *fniss fniss*

Lite läskigt var det; "Han är ju där!"

-m-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jocke i ett nötskal :) Du skulle varit med när de ringde i hans telefon en natt. Han lyfte luren som vanligt.. trodde han, men snart så förstod han att han pratade med tv-dosan... /Mvh V

fetsnygg sa...

hahaha *garvar halvt ihjäl mig* :D