besök

söndag 20 december 2009

fortfarande..

..ont i halsen. :(

Hostar som en gammal bil som vägrar starta dessutom. Slem och snusk. Blir vårdcentralen i morgon igen, och förmodligen sjukskrivning ett tag till. Fan vad jag är trött på att vara sjuk.. 9 dagar!!! och inte i närheten av frisk. Hoppas verkligen att jag är okej på julafton!

När jag pratar låter det som om jag har sandpapper i halsen, och om jag inte äter alvedon eller ibumetin så kan jag inte svälja när jag äter. Så less man kan bli.

Jag och Wilma gick till mormor och morfar igår. Det är två kvarter. När vi kom fram var jag helt slut, matt och orkeslös. Lycka till med att jag kan jobba tisdag onsdag. Känns ju bra att bli sjuk i två veckor nu när Jocke just blivit arbetslös.. tur att vi är rika redan från början då.. (INTE!!)

Ska rycka upp mig och bli lite mer positiv snart.. får se vad dom säger i morgon.

-m-

Inga kommentarer: