besök

tisdag 22 december 2009

Vaknade..

..runt halvtre av att jag höll på att hosta ihjäl mig. Fick gå upp och ta hostmedicin och dricka varmt vatten för att få det att släppa. En halvtimme senare gick jag och la mig igen. Vaknade nyss.. med två uppsvullna ögonlock.

Hade tänkt vara inne hela dagen idag och bara ta det lugnt, men nu måste jag till apoteket och köpa ögondroppar.. ögoninfektion smittar har jag hört. *suck* Så less på att vara sjuk :(

Kan inte minnas när jag var sjuk så här länge sist, om jag någonsin varit det.
Just druckit bubbel C-vitamin, tagit en multivitamintablett och nåt annat kosttillskott.. ska väl fan till om jag inte ska bli frisk snart!

Förresten, idag skulle Jocke gå upp med Wilma så skulle han väcka mig tio. Gissa vilka två som ligger kvar i vår säng och sover? Jocke och Wilma så klart. *skratt*

-m-

2 kommentarer:

J sa...

det låter som svinis när du hostar så mkt? har dom kollat det?

Farmor sa...

Ok Malin. Nu är det den 1/1-10 och hur mår du/ni idag då? Vi känner oss piggare här, så vi kan nog ses imorgon.Om ni vill..haha