besök

onsdag 16 december 2009

Klagoblogg?

Har min blogg enbart blivit en klagoblogg nu? Ja kanske det haha, det vänder nog.

Var på återbesök på vårdcentralen idag.. snabbsänkan hade gått ner från 80 till 40 så jag är på bättringsväg. Inte sååå långt till 5 som den ska vara i alla fall.

Däremot har Wilmas ögoninfektion hoppat över till mitt högra öga, så när jag vaknade var det helt igenklistrat med var. Dessutom har det snöat som fan hela natten, och idioterna som plogar i stan har inte förstått att det är menlöst att ploga om man inte sandar, vilket resulterade i isgata och att jag halkade omkull rätt ordentligt. Snabbt gick det också. Tur man har en mjuk bakdel att landa på, men jag gissar att jag kommer få ett fett blåmärke om några timmar.

Ska ringa och hota kommunen med stämning om en stund (eller inte).

Idag ska jag försöka orka med att tvätta två maskiner i alla fall.. och se till att det blir lite diskat. Inte bra för hushållet när hela familjen är sjuk.

-m-

2 kommentarer:

Jospehine sa...

Men jag känner mig äcklig och fet hela tiden, men tar tyvärr inte tag i det ändå, utan tvärtom, jag äter ÄNNU mer, och nu har jag nog gått upp 10 kilo sen jag började skolan. Typ. Men när ajg börjar träna så! Och sen funderar jag ju på soppdiet... Men tiden får avgöra vad jag orkar. hihi

Carrosh sa...

Låter som plogningen där borta är bättre än där jag bodde förut.. Där var dom ute mitt i natten och plogade, saltade och sandade på samma gång.. När då morgonen kom hade allt smält, frusit igen och all sand låg UNDER isen. FAIL!