besök

måndag 14 december 2009

pencilin

Fick ingen antibiotika idag.. men jag hade en infektion i kroppen.. det var något om att man skulle ha värde 5 på blodprovet och jag hade värde 80 så ganska hög infektion. Men han ville vänta några dagar med medicin, så jag ska tillbaka på onsdag och se hur värdena se ut. Har det stigit blir det recept, har det gått ner är det bra. Sjukskriven veckan ut och ordinerad vila (hur nu det ska gå till med vilda Wilma och hennes rubbade sovvanor). Fick receptbelagd hostmedicin alla fall.. skönt :)

Ska försöka ta det lugnt alla fall.. vart inte mycket sova i natt pga lilla damen och en tidig morgon med alla telefonsamtal, men jag sov en timme nyss i alla fall.

Hoppas jag är frisk på måndag.

-m-

1 kommentar:

Jossan sa...

Uuuusch fy!! Det är SÅ jobbigt att va sjuk när an har en trotsunge! Krya på dig!! Kram