besök

fredag 29 december 2006

FLYTTNING


Idag har vi skrivit kontrakt på ny lägenhet :P En fyra på nedre botten inne i stan. Fan vad skönt det ska bli att gå in i köket och ha det varmt på morgonen. Här är det typ 13,7 grader innan man eldat för dagen *urka gurka*


Igår var jag på aktion och köpte en träkista som jag ska måla om. Och två trasmattor också.. dom ska jag ha i mitt målar/datarum sen *fniss*


Min lilla brorsson med familj kom igår.. dom bor hos mamma och pappa och gissa vem som fick vara fotomodell när jag kom dit med kameran? ;) Viktor så klart hihi.


Skönt liv just nu.. ska bara hitta ett jobb också.. *urka gurka igen*


Just ja.. fick mess från H igår.. om att hon officiellt flyttat från stan.. jag svarade "ska genast ringa intresseklubben, vem vet dom kanske antecknar". Jävlars vad grinig hon blev då, och skrev något om att det skulle bli skönt att slippa springa på folk hon hatar.. "nej men oj då, annonsera på konsum eller kurriren, eller skaffa en hemsida.. tror inte att det blir någon större skillnad, du hör ju av dig hela tiden i alla fall" svarade jag..

Så där höll det på en stund.. Men men.. hon är ju skadad och jag orkar inte bry mig. Svarade bara för att jag e less på hennes meddelanden.. i slutet skrev jag att jag slösat nog med tid på henne men att hon kunde fortsätta messa eller skriva ett mail kanske, eftersom det var sååå länge sen.. men att det iofs var menlöst eftersom jag inte kommer orka läsa dem, med tanke på att hon bara skriver massa trams".. inte blev det tyst för det.. men jag raderade bara skiten.. lika gott det..


Ja ja.. så var det med det.


Kram Världen

3 kommentarer:

eo sa...

*garvar*

Anonym sa...

Jag förlorade nästan alla mina vänner, och jag trodde att det berodde på dem, och att de var helt jävla sjuka i huvet men den riktiga boven är inte dem, och inte du,utan den där personen som du alltid låter komma undan, den du faktiskt skyddar..tragiskt att se att historien upprepar sig igen. Du är värd Såå mycket mer!!!

Anonym sa...

Och ändå trots att du skiter i henne så är du bara tvungen att läsa hennes blogg varje gång hon skriver.....