besök

onsdag 27 december 2006

Julen osv...




Var i Stockholm över julen. Lilla Viktor fick en tavla av mig, men det vet ni ju redan.




Själva julfirandet var först hos bror med familj, sedan vidare till svägerskans föräldrar, och hennes syster med familj dök också upp. Givetvis var jag oerhört spännande att bråka med, för sju-åriga Jonas.. jag hade tålamod!!! tro inget annat.. sedan tröttnade jag och kom på den briljanta idén att säga "kärlek börjar med bråk och du är kääääär i mig".. puh, lugn och ro ;) haha




Kom hem på juldagen.. in i duschen, hopp iväg till Jockes päron.. moffa lite stek och potatisgratäng.. då var hans storasyster med familj där.. och lilla Melvin som är fem eller något.. eller mindre, vad vet jag.. viskade konspiratoriskt att alla i köket fick veta vad vi skulle göra snart.. dela ut paket!!!




He he..




Fick en digitalkamera av Jocke :P Galenpanna hihi.. just precis nu, håller jag på att lägga in alla bilder i datorn.. kommer nog bli många bilder de närmsta veckorna skulle jag tro *fniss* Han e crazy :P




På juldagskvällen gick jag ut med Jockes syster annelie och hennes vänner.. precis som vanligt känner jag nu i efterhand "varför håller jag aldrig käften, jag ska aldrig någonsin gå ut mer"..




*suck*




Igår var vi hos mamma å pappa å spelade spel och åt lite provisorsikt julbord :) *mums*




Det var det hele.. idag händer andra saker, men man vet inte vad än.




kram Världen




Inga kommentarer: