besök

fredag 15 december 2006

testing the system


Jaha ja.. nu var man bloggare igen.. allt tack vare Mary the Scary.. och jag måste blogga ofta ofta.. för sånt e livet faktiskt.. har jag hört..


Idag blir det nog inte så mycket dock.. ska ju träna step/skiv klockan fem.. så har jag en tavla jag måste kämpa vidare med.. att göra en tavla.. *garv*


Okej..


Det har inte hänt så mycket idag.. jag fick en tröja på posten.. vann en tradera-aktion.. så har jag suttit vid datorn, druckit kaffe, och sökt ett vikariat som bildlärare.. Just ja.. meja rymde också.. för jag stängde inte dörren ordentligt.. men jag har just läst en hundbok om hur man blir herre över sin hund.. så jag gick sakta emot henne och sa strängt "LIGG!".. och då la hon sig.. så var det äventyret över.. tur det.. Är osäker på om grannarna uppskattar Mejas små äventyr.. med tanke på att hon alltid springer till deras ytterdörr och letar efter deras lilla hund haha :P


Undra vad som händer mer idag.. det visar sig *s*


Kram världen


1 kommentar:

Mary sa...

duktig du är som skriver ett så långt inlägg som ditt första inlägg :o) mina förhoppningar på den här bloggen är högt ställda, bara så att du vet ;oP