besök

lördag 30 december 2006

snodde också


2006
Enligt en lista jag snott från Mary the scary, eller not so scary. Jag gillar listor, så det så


Årets uppgift – Att bli vuxen (har inte gått så bra)
Årets räddning – min familj och mina vänner
Årets vän – Jojje tror jag
Årets nykomlingar – Viktor.. han är ju helt ny! Och Mia och Elin :P
Årets present – Julklappskameran jag fick av Jocke
Årets konsert – har inte varit på någon..
Årets språk – Franska.. malin betyder häxa eller elak haha
Årets strulare – Måste vara Jocke *gruff*
Årets händelse – Jag har ju blivit faster!
Årets kommer-aldrig-glömma – idiotkvällen!!!
Årets dricka – kaffe.. har nog aldrig druckit så mycket kaffe
Årets maträtt – pizza haha
Årets klarar-mig-inte-utan – las familja
Årets resa – Grekland.. Kreta :P
Årets bråk – haha var fan ska jag börja
Årets bok – Katarina von Bredows ungdomsböcker.. svårt att välja en
Årets film – ingen aning
Årets hjälpande hand – vet inte..
Årets befrielse – Helena har flyttat moahahaaa
Årets lyckligaste dag – kan inte komma på någon.. tragiskt va?
Årets chock - -CENSUR-
Årets årstid - Sommaren
Årets fest – tjejfesten när alla blev fulla och mia inte ens kom till statt haha
Årets garv – vet ej.. kanske när jag träffade nicklas innan jul
Årets ord – LOOOSEEEER
Årets mest frivilligt välbesökta plats – mammas och pappas lägenhet
Årets mest uppskattade plats – nog samma som mest välbesökta
Årets flitigaste redskap – kanske vedyxan.. i början av året
Årets drog – nikotin
Årets låt – nöjd med Maggio
Årets lögn – Jockes stora..
Årets sanning – Jag är värd så jävla mycket mer än jag fått
Årets par – ingen aning
Årets bortförklaring – ”vi var ju inte vänner då”
Årets mest skrämmande händelse – skrämmande.. ingen aning..
Årets jag-ångrar-faktiskt-lite – massa fyllesnack, helt klart
Årets det-trodde-jag-aldrig – att människor jag litat på i grund och botten är falska.. det äcklar mig
Årets jag-hatar-dig – det vet jag inte.. kommer knappast från mig i sådana fall.. hat ligger inte för mig riktigt..
Årets kallaste händelse – rent konkret är det att vakna i huset varje morgon
Årets hetaste händelse – tja.. Kreta haha
Årets roligaste snubbar – David och Magnus :P
Årets roligaste tjejer – Mia, Elin och Maria :P
Årets finaste pojkar/flickor – alla nya bekantskaper.. *mysmys* och alla gamla godingar :P
Årets mest kärlekskranka människa – hahaha *bittert skratt*
Årets citat – ”oskar körde in i en centrifug” (jag kan väl inte hålla reda på vad allt egentligen heter haha)
Årets går-ej-att-lyssna-på-utan-tårar-låt – finns några stycken.. men jag kan inga namn
Årets pigga-upp-låt – It should have been me.. vet inte varför men jag blir stark och hög på samma gång
Årets café – det som aldrig blev av haha
Årets te – vet inte..
Årets se-upp-till-grupp – alla som går vidare efter svåra kriser
Årets hjälte – ..
Årets jag-klarar-mig-faktiskt-utan – Helenas skitsnack och dåliga vibbar
Årets upptäckt – Att jag är grym! ;)
Årets tv-program – Idol tror jag
Årets tråkigaste högtid – midsommar
Årets lärare – Janina Orlov
Årets fullaste – jag hahaha
Årets ålder – 26
Årets farsa – bror Martin så klart :P
Årets frisyr – slitet
Årets grönsak – Jessica haha *ond*
Årets lyckligaste stund – när jag fick godkänt från CSN trots missade poäng
kram världen

2 kommentarer:

Mary sa...

Vi borde se till att 2007 blir det bästa året ever! Jag tror att vi förtjänar det. Kram!

Anonym sa...

Jag vet hur det är med att ens älskade konstant ljuger för en och bedrar en.. du ÄR värld så mycket mycket mer! /Hälsningar från en gammal i gemet