besök

lördag 16 december 2006

lite förvirrat

Lite svårt är det att skriva den här bloggen på den här sidan.. jag glömde tillexempel att jag skulle logga in med email-adressen... så jag skrev bara "fetsnygg" och fattade inte varför jag inte kunde logga in..

:P

I går skjutsade jag Jocke för han skulle på julbord med jobbet.. å sen blev han arg för att han glömt sin parfym och för att jag kläckte ur mig "spelar väl ingen roll, det är väl rätt gay med parfym ändå när ni bara är karlar".. då började han gorma nåt om att han alltid ville ha parfym när han gick ut och att det minsann inte var karlar (fel sak att gorma tro mig).. så då blev jag förbannad å slutade prata med honom.

Sen hämtade jag honom mitt i natten och han hoppade in i bilen och sa.. något sluddrande.. "förlåt för förut".. "jag menar det förlåt.. hör du det?"

hihi

Idag ska vi åka till Stockholm på "hata snigel show" med DeLux-gänget från P3.
Iövrigt vaknade jag ganska nyss.. fast pappa hann ringa och fråga vad jag önskade mig i julklapp "inget" sa jag.. "då blir det billigt för oss.. mamma önskar sig bara en bil".. "vad bra sa jag, då blir det billigt för oss.. om hon bara vill ha EN".. ;)

Så var det med den saken. Nu ska jag dricka kaffe och peppa mig inför Stockholmsbesöket.. skrika lite "hata snigel" för att värma upp stämmbanden..

Kram Världen

Inga kommentarer: