besök

lördag 21 juli 2007

Harry Potter

Jag har köpt den sista boken om Harry Potter idag.. det var en lååååång väntan.. och jag köade och köade.. i säkert 7-10 sekunder. Det var en före i kön, och dra mig baklänges, men han hade också tagit en HP.. dock en med det barnsliga omslaget.. jag min stjärna hade en med vuxet omslag (nej Harry var inte naken, jag lovar). Han såg så sorgsen ut, med tanke på att han missat det vuxna omslaget (inte harry, utan han som var före i kön) så jag, som hade en bra femminutare erbjöd honom min bok.. vi bytte rätt av..

Dagens goda gärning var avklarad.. *s*

Surfade runt lite på nätet när jag kom hem.. läste att i Stockholm var det några nötter som köat i 48 timmar för att hinna få en HP-bok.. om det var sån efterfrågan där, så hade de sluppit köa, och bara åkt tåg en timme hit för att köpa boken ju. Var fullt i bokhandeln (om man bortser från "vuxen-utgåvan" där faktiskt bara omslaget skiljer) och på Åhlens.. *fick mig ett gott om än lite elakt skratt* haha

kram världen

Inga kommentarer: