besök

lördag 14 juli 2007

moster


Så har man blivit moster åt en liten tuffing.. åtminstone enligt Mari.. om David Dang är en tuffing kan jag ju inte veta, för dom är ju inte hemma än.. och även om dom vore hemma skulle jag ju inte få träffa dom :(

Lillkillen måste vaccineras innan han får börja umgås med tanter som moster Malin och morbror Jocke.

Lyllo mamma och pappa, dom umgås för fullt med mamma Mari och tuffingen på varmare breddgrader. Troligen kommer dom hem om dryga veckan.. då får jag alla fall se kort :) Jag är sååå nyfiken.

Min egen lilla vilde håller låda så klart. Puttas med rumpan så det står härliga till. Får väl se när den behagar komma ut.. förhoppningsvis inte innan 5 augusti med tanke på att jag jobbar mitt sista pass och slutar just 5:e. Men det får man väl inte tro..

Jaha, iväg å jobba om knappt två timmar.. ett härligt 24-timmarspass givetvis.. något annat går väl inte för sig när solen för en gångs skull behagar titta fram.

kram världen

p.s. Camilla Läckberg ska visst va sommarpratare snart.. själv är jag inne på hennes tredje bok nu, "Stenhuggaren". Än har jag inte blivit besviken. D.S.

1 kommentar:

eo sa...

Jag börjasde igår på Läckbergs fjärde bok, Olycksfågeln. Började bra den med :) Sen har jag Stieg Larssons tredje o sista bok liggandes. Hans böcker måste du läsa om du inte gjort det... ruggigt bra! Synd att gubben gick o dog... hade gärna läst många fler av honom.