besök

onsdag 25 juli 2007

onsdag

Idag är det onsdag.. ska snart iväg till jobbet igen,..

blir ett jävla jobbande.. typ så här

från söndag till måndag 14.00-09.00
tisdag 9.00-15.30
onsdag 10.00-15.30
torsdag 9.00-15.30
fredag till lördag 12.30-15.30
söndag till måndag 14.00-9.00

men sen.. sen har jag sagt att jag ska vara hemma :)
Skulle egentligen ha jobbat 4:e till 5:e också.. men när jag tänkt på saken en stund i förrgår, och kom till jobbet och dialogen med kolegan lät;
"OJ! vad magen har sjunkit! när kommer den?"
- beräknad till sista augusti
"Den kommer nog tidigare!"
Ja när det lät så, bestämde jag mig direkt för att ringa chefen och be honom sätta in någon annan sista passet.. så sagt och gjort.. Idag kommer en ny tjej och skolar in ;)

Således.. efter måndag är jag ledig, och det ska bli skönt.. klimpen är aningens vild.. och det börjar bli jobbigt att röra på sig längre sträckor eftersom magen drar ihop sig då och då och blir stenhård (det är naturligt.. livmodern övar eller hur det nu var).. ont gör det när det händer när man går alla fall.. känns som om inälvorna håller på att trilla ut eller nåt.. eller nä.. men jag kan inte beskriva hehe. Som jobbig form av magknip kanske *S* :)

38 min kvar till jobbet börjar nu alltså.. bäst jag dricker upp kaffet.. döljer otvättade håret i en mössa eller plastpåse eller liknande och pallrar mig iväg.

kram världen

Inga kommentarer: