besök

måndag 2 juli 2007

ÄNTLIGEN

Då var A-kursen ändtligen avslutad.. det tog ju bara 5 år *garvar* Men den som väntar på något gott ;) haha

Bara C-uppsatsen kvar då.. känns inte så "bara" iofs.. men ändå.. ett steg åt rätt håll *flin*.

Ska jobba hela juli, jobbar sista passat 4-5 augusti.. ledig 6 hela dagar i juli.. vad ska man säga *fniss* PENGAR!!! :P haha kan behövas.

Det händer mycket nu för övrigt..
I morgon fyller Viktor ett år.. (var tog året vägen?!?) Stora killen ju :) Faster har köpt ett roligt och pyssligt tåg med ringar och pinnar och gu vet allt.. blir nog bra.
Dessutom blir jag moster om nio dagar.. om inget oförutsett händer :D *stolt moster och faster blir jag då*
:)

Så blir jag ju mamma snart.. det känns oroväckande nära haha. Ska jag någonsin vänja mig vid tanken?? eller jooo förhoppningsvis när klimpen kommer ut *skratt*Fast det tar nog några månader till efter det kan jag gissa.. innan poletten verkligen trillar ner menar jag. *s*

Tror våra namnidéer om My och Leon har ändrats.. nu är det två andra namn som står i topp hos oss båda :) Fina fina namn givetvis *s*. Får väl se om vi hinner ändra oss igen. Och vem det egentligen är som kommer ut ur mig och ska bo hos oss och kalla oss mamma och pappa om ett tag.. *nervös*

Jag jobbar två nätter till den här veckan förresten, och Jocke plutt jobbar borta i Trollhättan från idag till torsdag kväll (givetvis jobbar jag torsdag natt *snyft*). Men han skulle komma och pussa lite på mig ändå lovade han :D

Jaa det var väl allt för den här gången..

Jag är rätt usel på att uppdatera har jag märk.. men det är nog för att det inte händer så mycket.. hihi.. eller föööör mycket, är så trött hela tiden *s*

Kram världen

Inga kommentarer: