besök

måndag 23 juli 2007

TV

Ja idag kom TV:n.. och tro det eller ej, men det var bild också.. jojo :P Dom har ju bara haft den sen 6 juni.. typ.. störda..

Dessvärre fick jag sitta i telefonkö i 35 minuter trots att TV:n funkade... varför det då undrar ni.. joo dom hade inte skickat med fjärrkontrollen, manualerna eller scartkabeln..

Så, om jag inte har sagt det förut.. HANDLA ALDRIG NÅGOT FRÅN KOMPLETT.SE!!!

*bitter i kubik*

Först kom jag fram och sa att jag inte fått med manualerna och fjärrkontrollen.. då fick jag sitta och vänta med nåt jävla tuttut i örat fem minuter till..

Sen när hon kom tillbaka i luren sa jag att scartkabeln inte heller var med (för det sa jocke till mig när jag satt och väntade)
- Jaha, då måste ju jag ringa tillbaka till ansvarig å säga det, sa tjejen och suckade frågande..
- Ja det får du göra, sa jag.. borde sagt.. "nej men stackars dig!!! jag kan ju ta numret och ringa själv om det ska vara så jävla jobbigt!!" Man blir rätt lack efter 35 minuters telefonkö kan jag lova.. särskilt när dom inte ens säger hur många som är före..

Ja ja nog om det.. nu till något skojjigare :P

Idag kom mosters lilla gosse till Sverige :D jippiiiii!!!! Får iofs inte träffa honom än på några veckor, men bara vetskapen om att allt gått bra räcker långt.

Jag och Jocke ska hem till mamma och pappa med pizza klockan 18.00 och få presenter *myser*. Jag tycker om presenter haha *galet skratt*. Och jag hoppas hoppas hoppas att dom har tagit massa kort så jag kan få se lille tuffingen och Mari och Vietnam :)

Så dagen är inte helt rutten i alla fall.. :)

Nu ska jag gå å lägga mig på sängen och sträcka ut min gravida rygg (hur nu en rygg kan vara gravid hehe) och läsa några kapitell till i "Tyskungen" :)

kram världen

Inga kommentarer: