besök

måndag 9 juli 2007

Ännu en stulen lista

NOW YOU KNOW ME
Namn: Malin Elisabet
Smeknamn: Smalin (av syster)
Födelsedag: 2 februari
Ögonfärg: grönblågrå med lite brunt skit i
Hårfärg: är väl svart nu typ

FAVORITER
3 bästa: Meja, Julle och Klimpen.. äsch inte vet jag..
Färg: röd kanske
Plats: vet inte
Land: Sverige
Författare: för tillfället Camilla Läckberg.. hur det nu stavas
Spel: eeh näe för jag får inte haha
Drog: nikotin?
Film / serie: --
Affär: jag gillar mat.. så det är väl kanske nån mataffär :D
Tidning: vet ej0
Café: :/ inget i katrineholm

BRUKAR DU..
Gnälla: oj ja
Skrika: när jag är arg
Sova: massor
Ha ångest: vet jag inte direkt.. det är möjligt
Skada dig själv med flit: haha bara psykiskt då rå.. *S*
Vilja dö: nej varför skulle jag vilja det? det kommer väl ändå tillslut
Drömma mardrömmar: det händer.. beror iofs på vad som räknas som mardröm..
Ta droger: näe
Försöka vara annorlunda: försöka? försöker ju verka normal då och då.. men oftast är jag bara som jag är..
Klä dig i svart: inte bara svart..
Röka: hm.. ja tyvärr
Hata folk: brukar hata.. det är väl inget man går runt å brukar?.. har väl dykt upp en och annan människa i livet som jag inte tycker så bra om..
Lita på folk: hm.. jag litar på folk tills de visar att det inte går.. efter det har jag svårt att lita på.. de personerna.. men jag litar nog på människor tills jag motbevisats.. i stället för tvärt om..

HAR DU..
För många vänner: haha näääää verkligen inte
Tvångstankar: det vet jag inte.. vad e det?
Skada: om jag har nån skada? det vet jag inte..
Färgat håret: oj ja, ofta
Brutit några ben: nope
Några piercings: har alla fall ett hål efter en piercing.. får väl se om det vuxit igen när magen blir normalstor..
Gjort bort dig rejält: jo, men jag tror att det var ett tag sen..
Bra självförtroende: tss.. allt är rellativt
Kysst någon: ja.. nån gång har det väl hänt..
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Varit kär: jo
Dumpat någon: för många kan tyckas..
Blivit dumpad: nån gång eller två..
Varit otrogen: ja när jag var.. .. mindre
Rymt hemifrån: inte på länge nu *s* kanske är dags snart..
Gjort något olagligt: usch ja..

ÄR DU..
Förstående: beror på vad det gäller
Osäker: beror på vad det gäller haha *eko*
Intressant: det har jag svårt att uttala mig om..
Hungrig: inte just nu.. men kanske om en minut eller två..
Barnslig: oj ja.. men inte jämt
Skoltrött: ja det är jag väl..
Rolig: beror nog på vem man frågar.. Mari tycker det alla fall :)
Pratglad: jo
Frågvis: haha inte jaaag väl?? :P
Organiserad: ja med ett extra "O" framför
Hälsosam: um.. nä
Uttråkad lätt: jo då..
Ansvarsfull: när jag måste..
Besatt: det tror jag inte.. så vida man inte är besatt när man har en annan själ innuti sig moahahhaaaa *psykat skräckinjagande skratt*
Arg: det händer
Laglig: oftast
Svår: vet jag inte.. vad kännetecknar svår?
Bra på att ge komplimanger: nej jag e riktigt jävla usel på det :(
Bra på att få komplimanger: då och då.. jag säger oftast tack alla fall.. om det gills

VEM..
Saknar du: mig själv.. ibland.. som jag var förut.. :/
Kramade du sist: jocke antar jag.. eller mamma.. jag vet inte så noga..
Vill du slå: nej inte gärna
Kysste du sist: det du ;)
Skrek du på sist: Meja eller Nizze tippar jag på..
Vill du vara som: um.. jag vill vara som.. en lyckilg människa :)
Sårade dig sist: Jocke antar jag.. men det var ett tag sen.. annars kan jag inte komma på någon..
Vill du bli galet full med: ingen helst
Gjorde dig glad senast: jocke tror jag nog :)
Fick du sms från senast: pappas mobil, men det var nog från Mari i alla fall :P
Ringde dig senast: var nog annelie som ville hämta sin potatisskivare

HUR..
Går du: långsamt och flåsigt.. förmodligen vaggar jag fram som den ytterst tjocka gravida kvinna jag är *Garv*
Svarar du i telefonen: bara om jag måste.. men då blir det väl "malin" eller "hallå"
Fördriver du tiden: sitter vid datorn, eller läser.. eller röker.. eller kissar.. eller inte fan vet jag
Mycket pengar har du: eh typ inget.. jag ligger väl alla fall på minus om jag kör debit å kredit..
Bäddar: näe.. rättar till lakanet på sin höjd..
Många stör du dig på: några stycken..

det var det hele ;)

Inga kommentarer: