besök

onsdag 19 september 2007

:)


Ha ha, jag ser ut som ett babyface *garv*. Hur som helst, så där ser det ut.

Nu är min lilla snorpa vaken och ligger i mitt knä :) Hon har fått mer energi nu. Förut somnade hon så fort hon äitit. Så då var det bara sova bajsa äta.. men nu e hon vaken och nöjd :) 10 dagar gammal och redan stora tjejen *fniss* Gått upp tre hekto över helgen, och växt 2 cm sen hon föddes.. min lilla groda. :)

Hon kräks massor.. genom näsan också haha. Intressant va?

Har upptäckt att jag blivit en sån där mamma.. ni vet en MAMMA!! Går runt och är stolt och pratar bröstpumpar, avföring och blöjbyten. Visar givetvis kort för alla.. inte bara dom som vill se haha, även om grodan är med mig *s* :) "Kolla här vad söt hon var när hon sov, kolla här vad stora söta fina fötter hon har, kolla här, här åker hon bil och ser bekymrad ut" osv osv. Galet! :D

Igår kom kusin David och moster Mari till stan. Dom hade med sig två stora pappkassar med barnkläder. Lyllo oss :) Det går åt så mycket som hon kräks (kolla nu pratar jag kroppsvätskor igen)

Okej, få något gjort idag kanske. Den här hemmafrun ska börja med att hänga tvätt.

kram världen

Inga kommentarer: