besök

måndag 3 september 2007

ingen bebe

Det blir ingen bebis. Det är bara att konstatera att magen beror på för mycket pizza och chips och att jag borde gå med i viktväktarna i september.. möjligen borde jag gå till läkaren också och kolla upp varför magen är så orolig och varför jag inte fått mens på drygt nio månader.. Finns nog någon medicinsk term för det hela..

Ont i ryggen har jag fått också.. de senaste tre-fyra dagarna har varit olidliga. Förmodligen har jag gjort någon dum rörelse med min pizza-kropp som gjort att jag fått diskbråck och höftproblem. Jag går långsamt som en pensionär och det enda som saknas är rullatorn.. antagligen får jag en rullator tilldelad på vårdcentralen, när jag söker för mitt diskbråck.. ;)

Annars då.. har stickat en tröja som blev klar igår.. köpte garn till en lovikamössa alldeles nyss.. borde givetvis inte sitta still och sticka dagarna långa, utan vara ute och förbränna fettet som får mig att se gravid ut.. men orka liksom. Diskbråck och orolig mage är inte att leka med hehe. Det svåra blir att berätta för Jocke att han inte ska bli pappa, utan att hans sambo helt enkelt bara är fet *fnissar*

Allvarligt talat.. nu får septemberbarnet komma.. snacka om att brås på pappa.. hihi. Aldrig i tid. Skulle ju ha kommit i fredags!!! Nu får det vara nog! *smiskar magen där ungens rumpa borde befinna sig*

oj oj.. det skvalpar oroväckande.. tänk om det bara är pizza där inne. Och coca-cola!! Så vaknar jag en morgon och är helt platt och som vanligt.. men ingen bebis någonstans.. ooooh! Kom nu lilla unge innan din pizza-mamma blir paranoid på riktigt.

-over and out-
kram världen

Inga kommentarer: