besök

lördag 22 september 2007

tam tam

Glömde..

Annelie och Marko var här i kväll.. pizza och film blev det. Annelie hade köpt världens sötaste elefantklänning med tyg från svenskt tenn, på tradera.. Wilma kommer bli ursöt.. det är hon redan iofs.. men nu kommer hon ha matchande kläder.. matcha sötheten alltså.. så fick vi urgulligaste bilden i finaste ramen också.. Annelie hade fotograferat och framkallat grodan.. såååå fin bild. Ser helt husligt ut..

Måste också framkalla kort tror jag.. gu vilken bra idé.. det är som om man glömmer att det går, bara för att allt är digitalt numera.. mm..

tack annelie :)

Ska visa grodan när hon blir större, hur söt hon var när hon var liten och ny..

Fast en sak.. hon kräktes på hela mig, och mitt hår luktar barnkräks just nu.. charmigt va ;) Om man bortser från mitt ilskna humör (som drabbar både hund, barn, katter och sambo) så är jag ju nästan urbilden för sliten hemma-mamma nu haha.. måste baka bullar snart också *s*

kram världen, och puss på min jobbiga lilla groda

Inga kommentarer: