besök

lördag 8 september 2007

Tralla laaa

Elin kan ha rätt.. *visslar*
Eller Mari kan ha rätt.. igår messade hon mig och sa "jag vet när bebin kommer" jassåååå.. jo den brås på sin mamma tyckte hon. Jag är född 80-02-02. Hennes teori är alltså att bebin kommer 07-09-09.

Men jag tror att Elin kan ha rätt.. hon gissa på 07-09-08 *sjunger och trallar* :)

Ringde just förlossningen och frågade.. och hon sa att det kan vara på gång.. men att jag ska avvakta några timmar så får vi se *visslar lite mer*

Hoppas hoppas

Har just satt på kaffebryggaren.. alltså inte satt på den.. men startat den så den brygger kaffe.. tagit två alvedon på barnmorskans rekomendation.. nu trallar jag lite och håller tummarna för att det fortsätter.. *vissel*

Kände att nåt var på G igår kväll.. men då hände inget särskilt.. och inte direkt i natt heller.. sovit har jag gjort.. så nu kan det komma.. utvilad som jag är.. hi hi

kram världen

Inga kommentarer: