besök

torsdag 6 september 2007

I´m so freaking booooooored!!!

Eller hur det nu stavas.. okej.. idag har jag;

1. gått promenad på stan med pappa, Martin och Viktor
2. Gått långpromenad med Meja
3. Ätit varm smörgås på sultans
4. Suttit vid datorn och druckit lite kaffe
5. försökt sova en stund, men det gick inte
6. plockat in all ren tvätt i skåpen
7. gått till pappa och hämtat en större väska att packa i till BB, min var för liten
8. Dammsugit vardagsrummet, hallen och badrummet
9. skurat badrummet och gjort rent avloppet i duschen
10. ätit pizza från Nävertorp och sett tre avsnitt "heroes" (eller hur det nu stavas)
11. rökt en jävla massa givetvis
12. varit uttråkad

Guuuuuu vad det är trist att bara gå och vänta
och eller huuuuur att det hjälper att röra på sig för då kommer bebisen dooh!!
Jag har för helvete promenerat halvt ihjäl mig, legat på knä och skrubbat avlopp, dammsugit tills svetten runnit.. men kommer det nån jävla unge?
Svaret är NEJ!!!!

Jag är såååå uttråkad *suck*

Kram världen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lugn! :) (lätt o säga) Han kommer i morgon den 8:onde

Carrosh sa...

Äh, nu är det inte så långt kvar.. tänk på hur länge du orkat, så tror jag du orkar liite grann till =) wiee