besök

onsdag 14 oktober 2009

igår var Wilma så söt..

..och sa massa gulliga saker (som vanligt så klart, men lite extra rolig var hon igår). Det första söta var när jag tjuvlyssnade på henne, hon var i datarummet och jag i hallen:

- han e lessen, ja älskar dig, mamma älskar dig åsså affen. (allt med världens gulligaste omtänksammaste röst. Affen = plastgiraffen som är nya favoriten och följer med överallt)



Det andra jag minns var på kvällen, jag höll på att skratta ihjäl mig. Jag och Jocke satt i soffan och Wilma for runt som ett yrväder på golvet och snurrade och busade. Så kramade Jocke mig och pussade mig.. Wilma kom farande i ett jehuu

- NEEEEJEEE! DET ÄR MIIIIN MAMMA, PAPPA!!!

Höll på att vika mig dubbel.. sen retades vi lite och pussades mera bara för att.. vad svartis hon blev. Så söt hon är min raring :)

-m-

2 kommentarer:

Annelie sa...

hahaha...världens gulligaste Wilma!

J sa...

gud så go!!! :D