besök

onsdag 7 oktober 2009

tillbaka..

..från misären skulle jag vilja skriva.. och det är jag väl på sätt och vis, fast det inte ens har börjat.

Tillbaka från Eskilstuna är jag i alla fall.. sjukskriven till och med torsdag nästa vecka.. det känns lite skönt. Inte för ekonomin förstås, men för hälsan.

Fick två tabletter som ska sätta fart på det kroppen inte fattat själv.. så fick jag fyra jättestarka värktabletter, en var åttonde timme ska jag ta sen, om jag har ont.. så fick jag en karta alvedon.. så jag ska ta två tabletter för kroppen, en stark värktablett och två alvedon samtidigt. Men inte förrän Jocke kommer hem sa läkaren.. för säkerhetsskull.. om jag skulle behöva åka till akuten igen pga tabletterna (låter betryggande va? eller inte..)

Så.. vid fem börjar jag knapra piller, sen är det bara att hoppas att det funkar som det ska, fanns visst inga garantier för det heller..

Jaha.. köpte en bok i förrgår som jag ska ta mig tid att läsa. Bok nummer 7 i en deckarserie av Camilla Läckberg.. efterlängtad, och när passar den bättre än nu? Förmodligen aldrig.. Det blir trevligt. Ond bråd död på låtsas är alltid bättre än på riktigt.

Ska ju umgås med min lilla donna också.. har bestämt att hon får vara hemma från dagis den här veckan.

-m-

1 kommentar:

Veronica W sa...

Malin, de du ska göra är en medicinsk abort.. Jag fattar inte va i h*lvete du ska behöva gå igenom något sådant HEMMA för!! Jag har själv gjort en sån och du kommer få "värkar" inte lika starka som o föda men ändå!! Blir typ arg eller nått på sjukvården! Jag hoppas allt går bra, o säg till jocke o ta wilma för tusan, för de gör så ont fysiskt och psykiskt på samma gång! Fy f-n alltså, *tycker synd om* Och jag hoppas innerligt att du slipper se "räkan" för det är så hemskt..på riktigt..i know..
Lycka till nu tjejen!!

*massa massa styrkekramar till dig*