besök

söndag 15 juni 2008

jag tycker..

..lite synd om min lillkusin.. hon är på Hultsfredsfestivalen och hade verkligen längtat efter Linkin park (själv har jag ingen aning om vilka det är).. och så ställer dom in för andra gången på fem år, med kort varsel. Alltså dom kanske ställt in fler gånger, men just på Hultsfred var det andra gången.. stackars lillkusse :( På torsdag kommer hon hit :D

Det är inte bara lillkusse som kommer, det är nästminstkusse och "sex-dar-äldre-än-mig-kusse" också.. och nästminstkusses kille/blivande äkta man som kommer.. och kussarnas päron, min morbror och moster alltså.. det ska bli kul. Det ska bli SÅÅÅÅ roligt att träffa släkten. Om ni läst min blogg länge så vet ni att vi skulle haft släktträff i april, men att det inte blev av för att pappa blev sjuk. Då blev vi alla så besvikna, pappa med förståss.. så nu ska det äntligen bli av :) På midsommarafton blir det släktreunion.. Italien-kusse kommer också.. det ska bli så roligt att träffa henne, hennes trevliga make, och hennes lilla kille som är ett halvår äldre än Wilma. Uppsalakussar med respektive, skånekusse med respektive och barn, jag och syster och våra barn och min sambo, göteborgskussarna, stockholmskussen.. och massor av mostrar och morbröder..

Tror inte storkussarna kommer.. dom har börjat fira i sin stuga.. tror att den kanske ligger i Blekinge eller så.. dom skulle ha kommit på april-reunion.. men men.. ska nog hinna med att träffa dom också i år hoppas jag.

Nu ska lilla W ha gröt, Jockeplutt ska rasta Meja, sen är det dusch- och kalasdags igen.

-kram världen-

Inga kommentarer: