besök

måndag 23 juni 2008

promotion..

..fortgår.. ringde igen vid två.. då var det rusch så ansvarige hade inte tid att prata.. ringde nyss igen.. det var nog det kortaste samtal jag varit med om.

Hon sa att hon varit på semester i två veckor och inte låg i fas.. och så frågade hon om jag fortfarande var intresserad. Jag är jätteintresserad! sa jag.. (varför skulle jag annars ringa tre gånger på en dag som värsta stalkern??) då skulle hon titta på min sansökan och kanske höra av sig.. "jag hoppas på det" sa jag.. sen var samtalet slut.. *suck*

Ja ja, det är bara att hålla tummarna.

-lite off.. men håller tummarna så hårt att jag får kramp-

2 kommentarer:

Mary sa...

Jag håller alla tummar jag kan! :o) Kram!

Anonym sa...

Tummen börjar bli blå, och det blir svårt att styra imorgon, men vad gör man inte för sin lillasyster ;)