besök

fredag 27 juni 2008

kunde..

..inte låta bli.. var tvungen att träna.. hehe.. magen är fortfarande som en ballong.. ska sluta äta så mycket SKIT!! jaja.. idag blir det pajbuffé hos svärisarna..

Igår fick jag shoppingryck.. Wilma fick massa nytt.. handlade på "Mixx it" för drygt 400:-.. blev väl si sådär åtta plagg eller något.. dom är bra.. billiga..

Måste hitta ett jobb. MÅSTE jobba i juli.. annars går jag i personlig konkurs i augusti.. och Jocke med.. och Wilma med.. eller um nä.. men det går inte om jag inte jobbar. MÅSTE MÅSTE MÅSTE hitta ett jobb.. FORT!

Någon som vill köpa en tavla? en dikt? en bätte begagnad själ med halvtaskigt samvete?

Nej.. det blir nog bra. Jag säljer något.. nån som vill köpa en bättre begagnad volvo med 360 hästkrafter? Kombi-modell och turbo? Den låter som ett litet rea-plan när den kommer åkandes.. någon?

:)

Ibland känns det som om jag tagit på mig för stora skor.. men hellre det än försmå.. jag har fortfarande chans att växa i dom här.

-kram världen-

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag skulle faktiskt kunna tänka mig att köpa en tvla av dig om du kan tänka dig att måla lilla my

Anonym sa...

Inget nytt från Gyllene Måsen?